משרד עורכי דין ונוטריון נתיב

ביטוח לאומי ומשרד הביטחון

משרדנו הנו מתמחה בכל סוגי התביעות מול המוסד לביטוח הלאומי ומשרד הביטחון, לרבות תביעות להכרה כנפגע תאונת עבודה, תביעות לקביעת דרגות נכות, מחלת מקצוע ומיקרוטראומה, תביעות לנכות כללית, תביעות לניידות, תביעות להכרה כנפגע פעולות איבה וכדומה.

משרדנו מעניק ליווי צמוד לאורך כל הליך מיצוי הזכויות מול המוסד לביטוח הלאומי, לרבות ייעוץ בדבר מימוש מלוא הזכויות, מילוי הטפסים הרלוונטיים, הפנייה לבדיקות רפואיות, סיוע באיסוף כל החומר הרלוונטי אשר הינו הכרחי להצלחת התביעה, ליווי לוועדות הרפואיות השונות, הגשת ערעורים על קביעות הוועדה מדרג ראשון, וכן הגשת ערעורים לבתי הדין לעבודה וייצוג בהם.

משרדנו מתמחה גם בתביעות להכרה כנפגעי עבודה במצבים בהם חלה העובד במחלת הסרטן ו/או לקה בהתקף לב ו/או אירוע מוחי, עת מתקיימים התנאים לכך בפסיקה ובחוק.

יובהר כי מדובר בתביעות אשר המוסד לביטוח הלאומי נוטה לדחות אותן לרוב בשל טענה של העדר קשר סיבתי, אולם לא אחת לאחר ניהול הליך משפטי בבית הדין חזר בו הביטוח הלאומי מהחלטתו והכיר בתובעים הללו כנפגעי עבודה על כל המשמע מכך.

לעיתים קרובות הנפגעים כלל לא מודעים לזכויותיהם על פי דין ובשל כך אף לא פונים לביטוח הלאומי לצורך מימוש זכויותיהם. על כן קיימת חשיבות רבה בבירור מלוא הזכויות העומדות בפני הנפגע וקבלת ייעוץ מקצועי ומעמיק בדבר מיצוי הזכויות.

למשרדנו ניסיון רב במיצוי הזכויות מול המוסד לביטוח הלאומי לרבות ייצוג התובעים הן בוועדות הרפואיות והן בבתי הדין לעבודה/

על כן הנכם מוזמנים לפנות למשרדנו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא עלות לצורך בחינת האפשרות להגשת תביעה כנגד המוסד לביטוח הלאומי.

ייצוג בביטוח לאומי
השאירו פרטים וניצור עמכם קשר

עוד בנושא

צוואה נוטריונית
צוואה נוטריונית

צוואה נוטריונית נחשבת כצוואה בפני רשות, קרי צוואה בפני בית המשפט. צוואה בפני נוטריון היא למעשה ראיה כי המצווה ערך את הצוואה

קרא עוד »
עורך דין תאונות דרכים
תאונות דרכים

עורך דין תאונות דרכים לצערנו, תאונות דרכים הפכו לעניין של שגרה בימינו, ומרבית האנשים יהיו מעורבים בתאונה אחת לפחות במהלך חייהם. במידה

קרא עוד »

זקוקים לעזרה משפטית?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

דילוג לתוכן