משרד עורכי דין ונוטריון נתיב

עורך דין תאונות עבודה

עורך דין לענייני תאונות עבודה

תאונות עבודה הן אחת התופעות המתסכלות וגם המקוממות ביותר. כל אדם זכאי לסביבת עבודה בטוחה לחלוטין, כך שיוכל להתפרנס בכבוד ומבלי לסכן את עצמו. למרבה הצער מתרחשות מדי ביום לא מעט תאונות תוך כדי עבודה, כולל עשרות מקרי מוות בשנה. גם כשהעובד לא מת אלא "רק" נפצע, הנזק כבד – וכדי לזכות בפיצוי מתאים חשוב לפנות אל עורך דין לענייני תאונות עבודה עם ניסיון רב. משרד עריכת דין פילביץ' אבדייב מטפל במקרים אלה בנחישות וברגישות, וכן ביושרה מלאה.

באילו מקרים כדאי לפנות אל עורך דין לענייני תאונות עבודה?

  • רשלנות של המעסיק – במקרים אלה ניתן להגיש תביעת נזיקין כנגד המעסיק או חברת הביטוח שלו (אם יש לו פוליסה מתאימה). חשוב להוכיח את קיומה של רשלנות, בין אם במעשה ובין אם במחדל, ולשם כך נדרש ייעוץ משפטי של עורך דין לענייני תאונות עבודה עם ניסיון רלוונטי.
  • סירוב של המוסד לביטוח לאומי להכיר בתאונה כתאונת עבודה – למשל, עקב סירוב של המעסיק לחתום על טופס התביעה.
  • נזק מאוחר שהוא תוצר של תאונת העבודה – אם מצבו הבריאותי של אדם מתדרדר מספר שנים לאחר תאונת עבודה, ולפי חוות דעת של מומחה ישנו קשר בין אותה התדרדרות לבין התאונה, ניתן לתבוע פיצוי מוגדל.
  • אי הכרה מצד חברת הביטוח בכל הנזקים שנגרמו לאדם עקב תאונת העבודה – כשעובד שנפגע מנסה להפעיל פוליסה רלוונטית שברשותו, והוא נתקל בסירוב, כדאי לפנות לעורך דין מומחה. לפעמים עצם ההתייצבות מול עורכי הדין של חברת הביטוח עם עורך דין המייצג את האדם מובילה לשינוי ההחלטה הראשונית של חברת הביטוח.

ליווי צמוד עד למיצוי כל הזכויות

עורך דין לענייני תאונות עבודה חייב להתנהל באחריות רבה. חשוב לזכור שעבור הלקוח או הלקוחה שנפגעו בתאונת עבודה, קבלת מלוא הפיצויים האפשריים היא מרכיב קריטי בהתמודדות עם השלכות התאונה, ומן הסתם אסור להוסיף לפגיעה הפיזית והנפשית גם מצוקה כלכלית. עורכות הדין גלי אבדייב וחגית פילביץ' מודעות לכך ומתנהלות בהתאם. משרד הבוטיק שייסדו מסייע לנפגעי תאונות עבודה למצות את זכויותיהם, והשירות כולל ליווי צמוד, הסברים ברורים בגובה העיניים לגבי כל פעולה וכל התפתחות, והכי חשוב, מאבק נחוש.

עורך דין לענייני תאונות עבודה

עורך דין תאונת עבודה מומלץ

תאונת עבודה מוגדרת כאירוע פתאומי שגרם לפגיעה גופנית או נפשית בזמן העבודה או בדרך אליה או ממנה.

ההתמודדות עם תביעת תאונת עבודה עשויה להיות מורכבת ודורשת ידע משפטי נרחב, ועל כן ישנה חשיבות עליונה להיות מיוצגים ע"י עורך דין תאונת עבודה מומלץ אשר יסייע לכם במימוש זכויותיכם מול המעסיק, המוסד לביטוח לאומי, חברות הביטוח, וכו’.

עורך דין תאונת עבודה מומלץ יבחן את נסיבות המקרה וידאג להנחות אתכם כיצד לפעול ואת מה לתעד, עורך דין תאונת עבודה מומלץ יסייע באיסוף הראיות והמסמכים הנדרשים, עורך דין תאונת עבודה מומלץ יכין וייצג אתכם בוועדות הרפואיות ככל הנדרש, וייצג אתכם באופן מקצועי בבתי המשפט.

ייצוג  משפטי של עורך דין תאונת עבודה מומלץ בעל ניסיון רב בתחום, הינו כלי חיוני להבטחת זכויות הנפגע, תוך הבטחת ניהול התיק באופן מקצועי, יעיל ורגיש.

זכרו: תאונת עבודה עלולה להשפיע משמעותית על חייכם. עורך דין תאונת עבודה מומלץ יכול להגדיל משמעותית את הסיכויים שלכם לקבל את הפיצויים המגיעים לכם.

עורך דין תאונות עבודה
השאירו פרטים וניצור עמכם קשר

עוד בנושא

ייצוג בעסקאות מקרקעין

בעבור רובנו רכישת דירה הינה אחת העסקאות החשובות והמשמעותיות ביותר שנעשה במהלך חיינו, ועל כן אין מקום לזלזל בחשיבות הליווי המשפטי. משרדנו

קרא עוד »

זקוקים לעזרה משפטית?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

דילוג לתוכן