משרד עורכי דין ונוטריון נתיב

עורך דין ביטוח לאומי

ייצוג בביטוח לאומי

ישראל הוקמה כמדינת רווחה. אמנם במאה ה-21 כבר יש בקיעים משמעותיים בתפיסה הזו, אולם עדיין מובטחת גם תמיכה של ממש במגוון רחב של מצבים – אחרי תאונת עבודה, כאשר סובלים מנכות בעקבות מחלה, אבטלה, גיל מבוגר ועוד. על כל אלה אחראי כמובן הביטוח הלאומי, שהסלוגן שלו הוא 'לצדך, ברגעים החשובים של החיים'. בחלק מהמקרים הסלוגן עומד במבחן המציאות, אבל יש גם מצבים שבהם כדאי שלצדך יהיה גם עורך דין עם ניסיון בתחום ספציפי זה. ייצוג בביטוח לאומי הוא אחד מתחומי המומחיות של משרד עריכת דין פילביץ' אבדייב.

התועלות המשמעותיות של ייצוג בביטוח לאומי ע"י עורך דין

  • נטרול ההתרגשות והלחץ – כשאדם ניצב מול מוסד גדול כמו הביטוח הלאומי, לעיתים קרובות הוא מרגיש חסר אונים. לא תמיד יש לו את הידע הדרוש כדי להתמודד עם הגורמים השונים במוסד זה, ובחלק גדול מהמקרים תחושת הלחץ הטבעית מקשה עליו למצות את הזכויות (ובפרט בוועדות רפואיות). ייצוג מקצועי מעניק עוד כוח משמעותי לכל אדם ומסייע להגיע לתוצאה הרצויה.
  • קבלת יחס שונה – רוב העובדים והעובדות בביטוח הלאומי משתדלים ככל יכולתם לעזור לכל אדם שפונה אליהם. יחד עם זאת אי אפשר להתעלם מההבדל בין היחס לאדם שמנסה בכוחות עצמו לממש את הזכויות המגיעות לו עפ"י חוק לבין מי שמגיע עם עורך דין מיומן.
  • חוות דעת מומחה – בעזרת עו"ד שתחום המומחיות שלו הוא ייצוג בביטוח לאומי ניתן לגייס גם מומחים שיספקו חוות דעת מקצועית – לגבי פגיעה בתאונה כזו או אחרת והשלכותיה. חוות דעת מומחה מטה את הכף בוועדה הרפואית ומסייעת לקבל את העזרה הכלכלית הנחוצה.

ניסיון מגוון ומחויבות מלאה לכל לקוח ולקוחה

עורכות הדין גלי אבדייב וחגית פילביץ' אמונות על ייצוג בביטוח לאומי במגוון רחב מאוד של מקרים. המכנה המשותף לכולם הוא הנחישות של עורכות הדין שהקימו את משרד עו"ד פילביץ' אבדייב, המחויבות המוחלטת שלהן להעניק יחס אישי לכל אחד ואחת והניסיון רחב ההיקף. כל אלה מתורגמים לשירות נחוש ומועיל, כשצוות המשרד תמיד לצדך.

עורך דין ביטוח לאומי

עורך דין המתמחה בביטוח לאומי

המוסד לביטוח לאומי הוקם כמה שנים לאחר ייסוד מדינת ישראל על-מנת לסייע לתושבים שזקוקים לכך – מי שאיבדו את היכולת להתפרנס עקב תאונה, נכים כתוצאה ממחלה, קשישים, נשים בחופשת לידה ועוד. המוסד משלם מדי שנה גמלאות בסכום כולל של כמאה מיליארד ש"ח – אבל יש גם מקרים רבים שבהם הביטוח הלאומי מנסה להתחמק ממילוי חובתו. במצב כזה, כדאי לפנות אל עורך דין המתמחה בביטוח לאומי. משרד עריכת דין, גישור ונוטריון פילביץ' אבדייב מסייע לכל מי שנתקלו בקושי מול המוסד הזה, בזמינות גבוהה ובנחישות רבה.

מתי חשוב למצוא עורך דין המתמחה בביטוח לאומי

  • תאונת עבודה – ובפרט במצבים שבהם המוסד לביטוח לאומי מתכחש לכך שהפגיעה ממנה סובל האדם היא תוצר של אותה תאונת עבודה שעבר.
  • מחלת מקצוע – תקנות ביטוח לאומי לא כוללות הכרה במחלות מקצוע, כלומר במצבים שבהם הפגיעה אינה כתוצאה מאירוע חד פעמי אלא בגלל שחיקה מתמשכת. בתי המשפט לעומת זאת כן פוסקים במקרים רבים על מתן קצבה חודשית או תשלום חד פעמי, ועל כן כדאי להיעזר בעו"ד עם ניסיון רלוונטי.
  • זימון לוועדה רפואית – החוק מאפשר לכל מי שקיבל או קיבלה זימון לוועדה רפואית של המוסד לביטוח לאומי להתייצב עם עו"ד. עורך דין המתמחה בביטוח לאומי מוסמך לייצג כל אדם וגם לענות בשמו על שאלות.
  • מצב סיעודי – לכאורה התקנות מגדירות באופן ברור מיהו אדם סיעודי. בפועל המצב שונה, ולכן ייתכן צורך בליווי משפטי צמוד על-מנת לקבל את העזרה הכל כך חיונית כשאדם כבר לא יכול לדאוג לכל צרכיו.

שירות מכל הלב ובמלוא המקצועיות

עורך דין המתמחה בביטוח לאומי מספק שירות רגיש מאוד, ולכן לצד המקצועיות חשובה מאוד גם האנושיות. עורכות הדין גלי אבדייב וחגית פילביץ' מקפידות על שני המרכיבים הנ"ל, וכן על זמינות מרבית ויחס אישי לכל לקוח ולכל לקוחה. בנוסף הן צברו ניסיון מגוון מאוד מול גורמי המקצוע הרלוונטיים של הביטוח הלאומי, וגם לכך יש כמובן תרומה לאיכות השירות שהן מעניקות.

עורך דין המתמחה בביטוח לאומי

עורך דין לתביעות ביטוח לאומי

המוסד לביטוח לאומי נועד להעניק רשת ביטחון סוציאלי לאזרחי ישראל, ומספק מגוון רחב של קצבאות ופיצויים. אך הליך הגשת תביעה והופעה בפני וועדות רפואיות עשויים להיות מורכבים ומאתגרים. לפיכך ישנה חשיבות מכרעת בקבלת ייעוץ משפטי מקצועי ע"י עורך דין לתביעות ביטוח לאומי.

עורך דין לתביעות ביטוח לאומי ילווה אתכם לכל אורך שלבי התביעה, החל מהערכת סיכויי ההצלחה ועד להליכי הערעור במידת הצורך. עורך דין לתביעות ביטוח לאומי ילווה וינחה אתכם לגבי איסוף מסמכים רפואיים, ועורך דין לתביעות ביטוח לאומי ייצג אתכם בוועדות הרפואיות ויעזור לכם להציג את טענותיכם בצורה הטובה ביותר.

ניהול הליך מול המוסד לביטוח לאומי היא משימה מורכבת המחייבת ידע משפטי מעמיק. ייצוג ע"י עורך דין לתביעות ביטוח לאומי יסייע בקבלת הפיצויים והגמלאות להם אתם זכאים.

ייצוג בביטוח לאומי
השאירו פרטים וניצור עמכם קשר

עוד בנושא

נזקי גוף וביטוח

דיני הנזיקין, אשר מקורם עוד מהמנדט הבריטי, עוסקים בסיטואציה בה נגרם נזק גוף לאדם כתוצאה מרשלנות מצד המזיק אשר לו חובת זהירות,

קרא עוד »

זקוקים לעזרה משפטית?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

דילוג לתוכן