משרד עורכי דין ונוטריון נתיב

צוואות, הסכמי ממון ושירותים נוטריונים

משרדנו מספק שירותים משפטיים כלליים במגוון תחומים לרבות צוואות, בקשות לצו ירושה/ צו קיום צוואה, הסכמי ממון, תביעות קטנות, מכתבי התראה, אימות חתימה ועריכת מסמכם משפטיים.

צוואות

במקרה בו אדם הולך לעולמו מבלי שהותיר צוואה, הרכוש יחולק בהתאם להוראות חוק הירושה – חוק כללי, המסדיר את אופן חלוקת הרכוש במידה ואדם לא נקט בפעולות ולא השאיר צוואה.

ככל שברצון האדם לחלק את רכושו באופן שונה מההסדר הקבוע בחוק, הוא יכול לעשות זאת אך ורק באמצעות צוואה, אשר תבטיח את קיום רצונו בדבר חלוקת רכושו.

האדם אינו יודע מה יהיה גורלו. במקרים כאלו יש בעריכת הצוואה משום לקיחת כוח ואחריות לידיים, וקביעת אופן הירושה מבלי להיות תלוי בהסדר שקבע המחוקק.

צוואה הינה מסמך משפטי חשוב ורגיש אשר עריכתו בצורה ראויה אינה פעולה פשוטה כלל וכלל. כל שגיאה כגון ניסוח לקוי, פירוט חסר, אף אם נעשתה בתום לב, עלולה להוביל לפסילת הצוואה. על כן ישנה חשיבות רבה כי התהליך ילווה ע"י עו"ד.

הסכמי ממון

בשנים האחרונות אחוז המתגרשים רק הולך ועולה, וזוג אחד מתוך ארבעה עתיד להתגרש בישראל על כן ישנה חשיבות רבה לערוך הסכם ממון בן בני זוג.

הסכם מממון הוא אחד המסמכים החשובים ביותר עליו יחתמו בני זוג, שכן הוא עתיד לקבוע את עתידם הכלכלי לאחר גירושין. מטרת הסכם הממון הוא לקבוע כיצד יחולק רכוש של בני זוג במקרה של פרידה.חשוב לציין כי אין מדובר רק בחלוקת רכוש חומרי, אלא יש לתת הדעת גם לגבי מוניטין של אדם, זכויות פנסיוניות עתידיות , קרנות נאמנות, ורכוש שנצבר לפני הנישואין.

ישנה חשיבות לעריכת הסכם ממון טרם נישואין, שכן משקלו בעת הגירושין יהיה רב יותר.

כללי

אין אדם שלא נתקל בחוסר אמינות , חוסר צדק, בעיות בירוקרטיות, עוולות צרכניות, וזאת מטעם מוסדות שונים, בעלי עסקים, ואפילו מול אנשים פרטיים.

משרדנו מסייע בדיוק במקרים אלו, בהם האזרח הקטן לא מודע להיקף זכויותיו, וכאשר נאלץ לעמוד אל מול גופים גדולים ממנו, קולו לא נשמע.

יש לזכור כי בלא מעט מקרים, אין צורך בהגשת תביעה, אלא די במכתב התראה על מנת לגרום לצד המזיק לחזור בו ממעשיו הפוגעניים. לפיכך, דוגל משרדנו בניהול משא ומתן ומיצויו.

במקרים סבוכים יותר, יסייע משרדנו בניסוח תביעות קטנות נגד גופים שונים (כגון חברות סלולאר, בנקים, המוסד לביטוח לאומי, עסקים פרטיים, סכסוכי שכנים ועד) וניהול הליך משפטי עד לשביעות רצונו של הלקוח.

למשרדנו ניסיון ומומחיות בניהול תיקים מסוג זה ועריכת מסמכים משפטיים. פנו למשרדנו לצורך קבלת ייעוץ ראשוני ללא עלות.

השאירו פרטים וניצור עמכם קשר

עוד בנושא

צוואה נוטריונית
צוואה נוטריונית

צוואה נוטריונית נחשבת כצוואה בפני רשות, קרי צוואה בפני בית המשפט. צוואה בפני נוטריון היא למעשה ראיה כי המצווה ערך את הצוואה

קרא עוד »
ייצוג בביטוח לאומי
עורך דין ביטוח לאומי

ייצוג בביטוח לאומי ישראל הוקמה כמדינת רווחה. אמנם במאה ה-21 כבר יש בקיעים משמעותיים בתפיסה הזו, אולם עדיין מובטחת גם תמיכה של

קרא עוד »
ייצוג בעסקאות מקרקעין

בעבור רובנו רכישת דירה הינה אחת העסקאות החשובות והמשמעותיות ביותר שנעשה במהלך חיינו, ועל כן אין מקום לזלזל בחשיבות הליווי המשפטי. משרדנו

קרא עוד »

זקוקים לעזרה משפטית?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

דילוג לתוכן