משרד עורכי דין ונוטריון נתיב

עורך דין עסקאות מכר

עו"ד עסקאות מכר

מדי יום נחתמות ברחבי הארץ לא מעט עסקאות מכר, כלומר עסקאות שמהותן העברת זכויות בנדל"ן, לרוב דירת מגורים. מדי יום גם מיושמים חוזי מכר שהגיע מועד מימושם, ובאופן טבעי כל מי שמעורב בעסקה מהסוג הזה שואף לאפס פערים בין מה שהובטח לו לבין מה שהוא מקבל בפועל. על-מנת לוודא שאכן זה יהיה המצב, ולמנוע הפתעות לא נעימות (שעלולות להיות גם יקרות מאוד!) מומלץ להיעזר במומחים או מומחיות בתחום. למעשה בלי עורך דין עסקאות מכר הן שדה מוקשים ולא כדאי להסתכן שלא לצורך. ייצוג בעסקאות מכר הוא אחד מתחומי המומחיות של משרד עריכת דין פילביץ' אבדייב, והתוצאות בהתאם.

איך מבטיח עורך דין עסקאות מכר אופטימליות?

  • בדיקה מקדמית – לגבי מצבו המשפטי והתכנוני של הנכס (ובפרט שלילת שעבוד, הערת אזהרה, צו בית משפט, חריגות מהיתר הבנייה, עיקולים ועוד).
  • בדיקה של החוזה שמציעה החברה הקבלנית – במקרים שבהם נרכשת דירה חדשה, חובה לוודא שהחוזה לא מקפח את הזכויות של הרוכשים.
  • עריכת חוזה מכר – עסקאות מכר של דירות יד 2 מחייבות חוזה שמותאם באופן מושלם למאפיינים הספציפיים של הדירה.
  • ייעוץ בנושאי מיסוי – על-מנת לשלם מינימום מס שבח / היטל השבחה / מס רכישה.
  • פעולות בירוקרטיות שונות – לרבות רישום הערת אזהרה נחוצה, דיווחים ללשכת רישום המקרקעין הרלוונטית, העברת הזכויות ועוד.

שקט נפשי אמיתי לכל קונה או מוכר

חשוב להדגיש שגם עבור עורך דין עסקאות מכר הן נושא מורכב, ולכן רק מי שכבר צבר או צברה ניסיון רלוונטי בתחום הספציפי הזה יכולים לספק שירות מועיל באמת. מהות הייצוג המשפטי בעסקאות מקרקעין, מעבר לפעולות הטכניות החיוניות, היא מתן שקט נפשי אמיתי לכל מי שרוכש דירה או מוכר אחת. משרד עו"ד פילביץ' אבדייב, בראשותן של עורכות הדין גלי אבדייב וחגית פילביץ', מלווה את הלקוחות לאורך כל הדרך, משלב המשא ומתן והבדיקות המקדמיות ההכרחיות, דרך גיבוש חוזה מכר שמבטיח את כל הזכויות והאינטרסים ועד להשלמת מימוש העסקה. השירות המקצועי והיושרה המוחלטת של עורכות הדין פילביץ' ואבדייב הופך את התהליך כולו ליעיל, ללא מהמורות מיותרות ועיכובים מתסכלים.

עו"ד עסקאות מכר

עורך דין עסקאות מכר
השאירו פרטים וניצור עמכם קשר

עוד בנושא

עורך דין מכירת דירה
עורך דין מכירת דירה

דירת מגורים היא הנכס הגדול והיקר ביותר אשר ברשותנו ועל כן בבואנו למכור את דירתנו, בחירת עורך דין מכירת דירה היא צעד

קרא עוד »
עורך דין תאונות דרכים
תאונות דרכים

עורך דין תאונות דרכים לצערנו, תאונות דרכים הפכו לעניין של שגרה בימינו, ומרבית האנשים יהיו מעורבים בתאונה אחת לפחות במהלך חייהם. במידה

קרא עוד »
ייצוג בביטוח לאומי
עורך דין ביטוח לאומי

ייצוג בביטוח לאומי ישראל הוקמה כמדינת רווחה. אמנם במאה ה-21 כבר יש בקיעים משמעותיים בתפיסה הזו, אולם עדיין מובטחת גם תמיכה של

קרא עוד »

זקוקים לעזרה משפטית?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

דילוג לתוכן