עורך דין קניית דירה

עורך דין לרכישת דירה

קניית דירה היא העסקה המסובכת ביותר שמבצע אדם פרטי, לפחות ברוב המקרים. זוהי גם עסקה יקרה מאוד, ובפרט אחרי למעלה מעשור של עליות מחירים רצופות ומשמעותיות בשוק הנדל"ן. מאחר שלרוב בני האדם אין בקיאות משפטית בנוגע לעסקאות מקרקעין, וגם לא ניסיון רלוונטי, ויתור על שירותיו של עורך דין לרכישת דירה עלול להתגלות כטעות חמורה במיוחד. עוד חשוב לציין שעורך הדין של המוכרים מחויב אך ורק לאינטרסים של המוכרים, ולכן אי אפשר להסתמך עליו. משרד עריכת דין, גישור ונוטריון פילביץ' אבדייב מלווה רוכשי דירות לאורך כל הדרך, על בסיס ניסיון רב ובקיאות מעמיקה. מוזמנים ליצור קשר 058-580-8787

למה חשוב להסתייע בשירותי עורך דין לרכישת דירה?

  • בדיקות משפטיות מעמיקות – רק עו"ד מומחה לדיני מקרקעין יכול לבחון את הרישום בטאבו, במנהל מקרקעי ישראל או בחברה משכנת, ולוודא שהנכס בטוח לקנייה. ללא בדיקה מקצועית, התוצאה עלולה להיות, למשל, רכישת נכס שמוטלים עליו שעבודים ונזקים משמעותיים.
  • מניעת סיכונים מיותרים – רכישת דירה היא תהליך ממושך. כאשר ישנו הבדל בין מצבו של הנכס כפי שהיה בעת חתימת החוזה לבין מצבו במועד קבלת המפתחות – שעשוי להגיע כמה חודשים מאוחר יותר – הדבר עלול לפגוע בקונים, ולכן חובה להתייחס לכך בחוזה המכר.
  • הפחתת חבות המס – עורך דין לרכישת דירה מספק לקונים מידע חיוני גם לגבי חבות מס הרכישה. בחלק מהמקרים ניתן להפחית את הסכום שישולם למדינה, וכך להפוך את העסקה לעוד יותר משתלמת.

תשומת לב מלאה לכל פרט ופרט

האיכות החשובה ביותר של עורך דין לרכישת דירה היא קפדנות. רק עו"ד שעובר על כל פרט ופרט בכל עסקת מקרקעין ובחוזה המכר יכול להבטיח וגם לקיים שירות מועיל באמת. עוד איכות חיונית היא ניסיון, שמאפשר לזהות מיד כל בעיה או תרחיש שעלול להוביל לפגם כזה או אחר, וכמובן למצוא לכך מענה. שתי איכויות אלה מאפיינות הן את עו"ד גלי אבדייב והן את עו"ד חגית פילביץ', ובהתאם את כלל השירותים שמעניק משרד עורכי הדין שלהן לכל מי שרוכש או רוכשת דירה.

עורך דין לרכישת דירה

עורך דין רכישת דירה

רכישת דירה היא עסקה משמעותית ומרגשת, אך טומנת בחובה גם סיכונים רבים. ייצוג ע"י עורך דין רכישת דירה מקצועי ומנוסה יבטיח לכם ביטחון משפטי ותמיכה מקצועית בכל צעד.

יצוג ע"י עורך דין רכישת דירה יגן על זכויותיכם ויוודא שרכישת הדירה תתבצע בצורה בטוחה ותקינה. עורך דין רכישת דירה יבצע את כל הבדיקות המקדימות הנדרשות לרבות רישום בטאבו, חריגות בניה, וקיומם של מסמכים רלוונטיים. עורך דין רכישת דירה ינהל עבורכם משא ומתן מקצועי וידאג שהחוזה יהיה מותאם לצרכים ולרצונות שלכם. וכן, עורך דין רכישת דירה ידווח על העסקה לרשות המיסים.

רכישת דירה היא העסקה הכלכלית הגדולה והחשובה בחיינו, והיא המחייבת ידע משפטי מעמיק. ייצוג של עורך דין רכישת דירה יסייע להגן על זכויותיכם ולמנוע עוגמת נפש וסיכונים כלכליים לכל אורך העסקה ועד לקבלת המפתחות.

מדוע חשוב להתייעץ עם עורך דין רכישת דירה?

אם לפני כמה עשרות שנים קניית דירה לזוג צעיר שהתחתן הייתה עניין מובן מאליו, היום הדברים כבר אינם כך. רבים זוכים לקנות דירה רק לאחר שחסכו כסף במשך שנים. לכן,  כאשר אדם מגיע למצב בו הוא יכול לקנות דירה, חשוב לוודא שהדבר נעשה כפי שצריך. ברכישת דירה יש הרבה מאוד היבטים משפטיים לאורך כל שלבי הרכישה, החל משלב טרום הרכישה דרך חתימה על החוזה ועד לאחר מסירת המפתח. עורך דין רכישת דירה ילווה את הרוכשים לאורך כל הדרך, ידאג לביצוע הבדיקות הנדרשות ולכך שהתהליך כולו יעבור בצורה חלקה. חייגו 058-580-8787

תפקידיו של עורך דין רכישת דירה

בשלב הראשון יבצע עורך הדין בדיקות משפטיות לגבי הנכס כדי שהרוכש לא יקנה חתול בשק. הוא יבדוק מול רשות מקרקעי ישראל שהמוכר הוא אכן הבעלים הרשום בטאבו, יבדוק שאין הערות אזהרה או שעבוד של הדירה. מול הרשות המקומית הוא יבדוק את תשריט המבנה ויוודא שבדירה הנקנית לא נעשו חריגות בניה. לאחר מכן עורך דין רכישת דירה יבדוק היטב את חוזה המכר ובמידת הצורך ינהל מו"מ מול עורך דינו של המוכר. עורך הדין יוודא שסעיפי החוזה אכן מקוימים וגם שהמפתח נמסר לפי התאריך הקבוע בחוזה. במקרה של הפרה הוא ייצג את הקונה במו"מ נוסף או בתביעה משפטית.

לבחור את עורך הדין שייצג אתכם היטב

בחירה של עורך דין רכישת דירה אינה עניין של מה בכך. ממש כפי שלא תבחרו את הדירה הראשונה שתראו, כך חשוב גם לא לבחור את עורך הדין הראשון בו נתקלתם בגוגל, או לבחור את עורך הדין רק לפי מחיר. במיוחד בעסקאות מקרקעין זול הוא בסוף יקר. לכן, בחרו את עורך הדין שילווה אתכם בעיקר לפי הניסיון שלו. בדקו שיש לו ניסיון רב בתחום, שזהו אחד מתחומי ההתמחות המרכזיים שלו ושליווה עסקאות רכישה רבות בהצלחה. מעבר לכך חשוב גם הפן האישי: שתרגישו איתו בנוח ושתסמכו עליו בעיניים עצומות.

משרד עו"ד פילביץ אבדייב מתמחה בין היתר בתחום המקרקעין. צוות המשרד בעל ניסיון רב וליווה רוכשים רבים ברכישה המשמעותית בחייהם. מוזמנים ליצור קשר 058-580-8787

תפקידיו של עורך דין רכישת דירה

עורך דין עסקאות מכר | עורך דין לרכישת דירה
השאירו פרטים וניצור עמכם קשר

עוד בנושא

דיני עבודה

העבודה תופסת חלק מאוד מרכזי בחיים שלנו, הן בפן הכלכלי והן בפן החברתי, ולמעשה ניתן לומר כי בעבור רבים מאתנו מקום העבודה

קרא עוד »
תביעת נכות מעבודה
תביעת נכות מעבודה

כמעט כל אחד מאיתנו נפגע במהלך עבדותו ו/או בדרך לעבודות או בחזרה ממנה, בדרגת חומרה כזו או אחרת. מה שלא כולם יודעים

קרא עוד »
קרדיט: freepik
ייפוי כח מתמשך

ברגע אחד הכל יכול להשתנות, עבור כל אחד מאתנו ובכל גיל. איך ייראו חייכם ומי יטפל בעניינכם בעתיד אם חלילה קולכם לא

קרא עוד »

זקוקים לעזרה משפטית?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

דילוג לתוכן