מענה משפטי מקצועי למצבים מורכבים

כולנו רוצים לחיות חיים בריאים ועצמאיים, להתפרנס בכבוד ולא להיות תלויים בגורם כזה או אחר. עם זאת, יכולים לקרות מצבים, צפויים או בלתי צפויים, בהם יכולת ההשתכרות יורדת ונדרש סיוע כדי להמשיך ולשמור על רמת חיים טובה. מצבים צפויים הם למשל הגעה לגיל זקנה, או לאחר לידה. מצבים לא צפויים יכולים להיות תאונת דרכים, פציעה, תאונת עבודה או מחלה. הגורם מטעם המדינה שאמור לתת את המענה הוא המוסד לביטוח לאומי. מצבים בהם הפגיעה היא משמעותית, מומלץ להגיש את התביעה בעזרת עורך דין המתמחה בביטוח לאומי.

מדוע חשוב להתייעץ עם עורך דין המתמחה בביטוח לאומי?

מבחינת החוק, אדם יכול להגיש תביעה לביטוח לאומי בכוחות עצמו.. עם זאת, ההבדל בין תוצאות תביעה שהוגשה באופן עצמאי לבין הגשת תביעה בעזרת עורך דין המתמחה בביטוח לאומי הוא גדול. עורך הדין ידע כיצד לגשת לעניין, כיצד לנסח את התביעה כך שתקבל התייחסות רצינית וגם אילו מסמכים להוסיף כך שהתהליך יהיה יעיל וקצר עד כמה שאפשר. ליווי וייעוץ של עורך דין לפני וועדה רפואית יכול לשנות את קביעת הוועדה בגלל אמירת הדברים הנכונים.

מצבים מיוחדים בהם חשוב להיעזר בעורך דין

כאמור, בכל מצב של תביעה לביטוח לאומי עקב תאונת עבודה, תאונת דרכים או מחלה חשוב להתייעץ לפני כן וגם לאורך כל שלבי הגשת התביעה עם עורך דין המתמחה בביטוח לאומי. ישנם מצבים בעייתיים במיוחד אשר הוכחת סיבת הפגיעה אינה פשוטה. כך למשל כשמדובר על מחלת מקצוע. מחלת מקצוע היא כזו הנגרמת בעקבות עבודה בתנאים לא נאותים, למשל מחלת ריאות שנגרמה בשל שאיפת חומרים במשך שנים. מחלה כזו יכולה להיחשב גם בתור תאונת עבודה אם יוכח הקשר הסיבתי בין תנאי העבודה לבין המחלה, עניין שהוא לא קל בכלל להוכחה. כך גם במיקרוטראומה שהיא נזק משמעותי שנוצר בעקבות שנים של ביצוע פעולה חוזרת בעבודה. עורך הדין יסייע בהוכחת הקשר כך שהדבר יוכר בתור תאונת עבודה מעבר לקביעת אחוזי נכות בשל המחלה או הנזק.

משרד עו"ד פילביץ אבדייב מתמחה בכל הקשור לתביעות ביטוח לאומי ומסייע לרבים לקבל את המגיע להם גם במצבים מורכבים. מוזמנים ליצור קשר.

מענה משפטי מקצועי למצבים מורכבים
השאירו פרטים וניצור עמכם קשר

עוד בנושא

ייצוג בעסקאות מקרקעין

בעבור רובנו רכישת דירה הינה אחת העסקאות החשובות והמשמעותיות ביותר שנעשה במהלך חיינו, ועל כן אין מקום לזלזל בחשיבות הליווי המשפטי. משרדנו

קרא עוד »
עורך דין מכירת דירה
עורך דין מכירת דירה

דירת מגורים היא הנכס הגדול והיקר ביותר אשר ברשותנו ועל כן בבואנו למכור את דירתנו, בחירת עורך דין מכירת דירה היא צעד

קרא עוד »

זקוקים לעזרה משפטית?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

דילוג לתוכן