משרד עורכי דין ונוטריון נתיב

עורך דין נזיקין

עורך דין לענייני נזיקין

דיני נזיקין הם תחום בעל חשיבות רבה מאוד במסגרת המשפט האזרחי. האבחנה המרכזית היא בין חיוב לא רצוני לחיוב רצוני – בסוג השני של החיובים והנזקים הנגרמים מהם עוסקים דיני החוזים, ואילו דיני הנזיקין מתמקדים בכל מקרה שבו החיוב אינו רצוני. בין המקרים הנפוצים בקטגוריה זו: תביעה בעקבות תאונת עבודה (כנגד המוסד לביטוח לאומי, חברת ביטוח רלוונטית ו/או המעסיק), תביעה אחרי תאונת דרכים, תביעה כנגד רשות מקומית שגרמה למפגע במרחב הציבורי וכתוצאה מכך אדם נפגע, תביעות רשלנות רפואית מכל הסוגים, לשון הרע ועוד. עורך דין לענייני נזיקין הוא איש המקצוע הנכון להגשת תביעה שכזו ולמאבק למען מיצוי הזכויות. דיני נזיקין הם גם אחד מתחומי המומחיות העיקריים של משרד עריכת דין, גישור ונוטריון פילביץ' אבדייב שייסדו עורכות הדין גלי אבדייב וחגית פילביץ'.

אילו פיצויים ניתן לקבל בעזרת עורך דין לענייני נזיקין?

  • פיצויים בגין נזקים ממוניים – נזק ממוני הוא נזק שניתן לכמת אותו בסכום כסף מדויק וברור. כך למשל אדם שנפצע עקב נפילה ברחוב באשמת הרשות המקומית ועבר טיפולים רפואיים שעלותם 10,000 ש"ח יכול לתבוע את החזר סכום הכסף ששילם. נזקים ממוניים נפוצים נוספים הם הפסדי שכר עקב פגיעה בכושר העבודה (בעבר וגם בעתיד, על בסיס הערכה אקטוארית), הוצאות בגין קבלת עזרה אחרי פגיעה, ועוד.
  • פיצויים בגין נזקים לא ממוניים – מערכת המשפט מתאימה את עצמה לתמורות חברתיות, ופוסקת פיצויים גם בגין נזקים שלא ניתן להצמיד להם תג מחיר מדויק. לדוגמה, פיצוי על כאב, אובדן הנאה, סבל וכו'.

שירות מחויב על בסיס בקיאות מקצועית רחבת היקף

המוטו של עורכות הדין גלי אבדייב וחגית פילביץ' הוא שכל אדם הוא עולם ומלואו וזכאי ליחס אישי בהתאם. בפרט באה לידי ביטוי המחויבות הנ"ל בכל מקרה שבו מוגשת תביעת נזיקין. חשוב לציין כי עורך דין לענייני נזיקין מהווה משענת ועוגן לאדם בשעת קושי ממשי, ולכן גם ליסוד הנפשי ישנה חשיבות רבה. כמו כן מבוסס השירות של משרד עוה"ד פילביץ' אבדייב על בקיאות מקצועית רחבת היקף וניסיון רלוונטי.

עורך דין לענייני נזיקין

עורך דין נזיקין
השאירו פרטים וניצור עמכם קשר

עוד בנושא

ייצוג בעסקאות מקרקעין

בעבור רובנו רכישת דירה הינה אחת העסקאות החשובות והמשמעותיות ביותר שנעשה במהלך חיינו, ועל כן אין מקום לזלזל בחשיבות הליווי המשפטי. משרדנו

קרא עוד »

זקוקים לעזרה משפטית?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

דילוג לתוכן