משרד עורכי דין ונוטריון נתיב

עורך דין נזיקין באשדוד

עו"ד נזיקין באשדוד

אמנם המין האנושי התקדם מאוד, והצליח לייצר לעצמו סביבת חיים בטוחה, אבל גם כיום עדיין ישנם לא מעט סיכונים. למעשה מדי יום נגרמים נזקים לבני אדם רבים – ובחלק מהמקרים ניתן, ורצוי, לקבל על כך פיצוי. הדרך לכך עוברת אצל עורך דין נזיקין באשדוד, מפני שללא ייעוץ מקצועי וליווי צמוד, ישנו סיכוי לא מבוטל שלא ניתן יהיה לממש את הזכויות. משרד עו"ד פילביץ' אבדייב מטפל במגוון רחב של מקרים של נזקים, מול כל הגופים האחראים למתן פיצוי הולם לאדם שנפגע.

באילו מקרים כדאי להיעזר בשירות של עורך דין נזיקין באשדוד?

  • תאונת דרכים – אחד המקרים הנפוצים של נזק שחשוב להגיש בגינו תביעה. כשיש גוף מבטח, התביעה תוגש נגד אותה חברת ביטוח. בשאר המקרים התביעה תוגש נגד הקרן לפיצוי נפגעי תאונות דרכים ("קרנית").
  • רשלנות רפואית – עוד סיבה שלמרבה הצער אינה נדירה היא רשלנות רפואית. במקרים אלה ניתן לתבוע פיצוי הן עבור נזקים פיזיים, הן עבור פגיעה נפשית והן עבור המחיר הכלכלי שנגרם עקב ההתנהלות הכושלת.
  • נפילה בשטח ציבורי – במקרים שבהם הנפילה נגרמה עקב מחדל של הרשות המקומית, עו"ד מומחה לדיני נזיקין יוכל לתבוע אותה ולהוביל לקבלת פיצוי נאות על כל נזק שנגרם.
  • מוצרים פגומים – אם שימוש במוצר פגום גרם לפגיעה באדם, או ברכוש, תביעת הנזיקין תוגש כנגד היצרן או לחילופין היבואן. חשוב להדגיש שהחוק מספק הגנות שונות ליצרנים וליבואנים, ולכן מומלץ לפנות אל משרד עו"ד שמתנהל מתוך יושרה אמיתית ושימליץ על תביעה רק כשיש היתכנות אמיתית להצלחתה.

ניסיון רב ויושרה מוחלטת

האיכויות החיוניות ביותר של עורך דין נזיקין באשדוד הן ניסיון ספציפי ויושרה מוחלטת. הניסיון מבטיח את נקיטת הצעדים הנכונים ביותר, ואילו היושרה מבטיחה שלא יפוזרו הבטחות שווא, ושרק במקרים שבהם אכן ישנו בסיס אמיתי לתביעה היא תוגש. עורכות הדין חגית פילביץ' וגלי אבדייב מתנהלות על בסיס היושרה ההכרחית, ומביאות לידי ביטוי הן ניסיון, הן בקיאות מקצועית והן נחישות בטיפול בכל מקרה של נזק שעומד בקריטריונים שקובעים דיני הנזיקין.

עו"ד נזיקין באשדוד

עורך דין נזיקין באשדוד | עורך דין נזיקין באשקלון
השאירו פרטים וניצור עמכם קשר

עוד בנושא

ייצוג בעסקאות מקרקעין

בעבור רובנו רכישת דירה הינה אחת העסקאות החשובות והמשמעותיות ביותר שנעשה במהלך חיינו, ועל כן אין מקום לזלזל בחשיבות הליווי המשפטי. משרדנו

קרא עוד »
קרדיט: freepik
רשלנות רפואית

תביעת רשלנות רפואית היא תביעה על מצב בו נגרם נזק פיסי לאדם, כתוצאה מטיפול רפואי רשלני או לחילופין אי מתן טיפול מקום

קרא עוד »

זקוקים לעזרה משפטית?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

דילוג לתוכן