משרד עורכי דין ונוטריון נתיב

עורך דין נזיקין באשקלון

עו"ד נזיקין באשקלון

מדי יום מתרחשות תאונות רבות משלל סוגים. אמנם כולנו מאמינים ש'לי זה לא יקרה' – אבל למרבה הצער האמונה הזו עלולה להתנפץ על קרקע המציאות. בחלק מהמקרים ניתן לתבוע פיצוי בגין נזקים שנגמרו עקב תאונה כזו או אחרת. חשוב להדגיש שניתן לתבוע פיצויים הן עבור סבל פיזי והן עבור סבל נפשי, וכן עבור הפסדי שכר, הוצאות רפואיות ואחרות, ועוד. על-מנת למצות את אפשרויות הפיצוי, שעוזר כמובן להתמודד עם השלכות הפגיעה, יש לפנות אל עורך דין נזיקין באשקלון. דיני נזיקין הם אחד מתחומי המומחיות הבולטים של משרד עו"ד פילביץ' אבדייב.

איך עורך דין נזיקין באשקלון מוביל לקבלת פיצוי משמעותי בעקבות תאונה?

  • הוכחת קיומו של פגיעה בעקבות אירוע מסוים – בין אם זו תאונת דרכים (כולל תאונה עצמית, תאונה עם אופנוע, תאונה תוך כדי רכיבה על אופניים ועוד), תאונת עבודה, תאונה בשטח ציבורי כתוצאה ממחדל של הרשות המקומית ויש כמובן מקרים נוספים שעלולים לפגוע בכל אדם. הבסיס לתביעת נזיקין הוא הוכחת קיומה של פגיעה כלשהי.
  • הוכחת קשר ישיר וחד-משמעי בין הפגיעה באירוע לבין הנזקים שמהם סובל האדם – גם חברות ביטוח וגם המוסד לביטוח לאומי לא ממהרים להכיר בכל נזק, אלא דורשים הוכחה כי הנזק הוא אכן תוצאה של הפגיעה במהלך האירוע הרלוונטי. במידת הצורך עו"ד מומחה לדיני נזיקין יגייס מומחה בתחום הספציפי על-מנת שיספק חוות דעת לפיה הפגיעה היא זו שגרמה לנזקים שבגינם נדרש פיצוי.

מיצוי אפשרויות הפיצוי עבור כל סוגי הנזקים

עורך דין נזיקין באשקלון עם ניסיון ובקיאות אמיתית עשוי כאמור להוביל לקבלת פיצוי בסכום כסף גבוה במיוחד – פיצוי שיכלול תגמול גם עבור הנזקים הפיזיים, גם עבור אלה הנפשיים וגם בשל הפגיעה הכלכלית. תביעות נזיקין מוגשות לרוב נגד חברות ביטוח, אבל יש גם מקרים שבהם הנתבע הוא המוסד לביטוח לאומי או לחילופין אדם פרטי (למשל מעסיק שהתרשל ושאינו מבוטח בפוליסה מתאימה המכסה מקרים כאלה). בעזרת משרד עריכת דין פילביץ' אבדייב תוכלו גם אתם לקבל פיצוי הולם על נזקים שונים שנגרמו לכם, וכך להתמודד טוב יותר עם הפגיעה.

עו"ד נזיקין באשקלון

עורך דין נזיקין באשקלון
השאירו פרטים וניצור עמכם קשר

עוד בנושא

צוואה נוטריונית
צוואה נוטריונית

צוואה נוטריונית נחשבת כצוואה בפני רשות, קרי צוואה בפני בית המשפט. צוואה בפני נוטריון היא למעשה ראיה כי המצווה ערך את הצוואה

קרא עוד »
עורך דין מכירת דירה
עורך דין מכירת דירה

דירת מגורים היא הנכס הגדול והיקר ביותר אשר ברשותנו ועל כן בבואנו למכור את דירתנו, בחירת עורך דין מכירת דירה היא צעד

קרא עוד »

זקוקים לעזרה משפטית?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

דילוג לתוכן