עורך דין תאונות עבודה אשדוד

עו"ד תאונות עבודה אשדוד

כל אדם שיוצא מהבית אל מקום העבודה מאמין שבסוף יום העבודה הוא יחזור לביתו בשלום. למרבה הצער, יש לא מעט מקרים שבהם מתרחשת תאונה שמשבשת את חיי העובד או העובדת, וגורמת גם לנזקים כלכליים. גם פציעה שמוגדרת "קלה" עלולה להוביל לפגיעה כלכלית חמורה, ולכן ההמלצה היא להיעזר בשירות של עורך דין תאונות עבודה אשדוד על-מנת למצות את הזכויות ולקבל את כל סכומי הכסף המגיעים למי שנפגע בתאונת עבודה. משרד עו"ד פילביץ' אבדייב מספק מגוון רחב של שירותים לנפגעי ונפגעות תאונות עבודה, ועושה זאת תוך חתירה למצוינות.

הזכויות שאותן ניתן לממש בעזרת עורך דין תאונות עבודה אשדוד

  • כיסוי הטיפולים הרפואיים והאחרים – החזרים עבור טיפולים רפואיים והוצאות נוספות ששולמו ע"י העובד או העובדת שנפגעו ניתן לקבל גם דרך חברת ביטוח וגם דרך תביעת נזיקין מול המעסיק, במקרה שהוא התרשל.
  • דמי פגיעה – תשלום שניתן ע"י המוסד לביטוח לאומי עבור עד 90 ימים, במקרים שבהם אין יכולת לעבוד אחרי תאונת עבודה. ניתן להגיש תביעה לקבלת דמי פגיעה עד שנה ממועד התאונה, ובכל מקרה חובה להציג אישורים רפואיים רלוונטיים.
  • גמלת נכות (קצבה או מענק חד-פעמי) – נכות בעקבות תאונת עבודה מזכה בקצבה חודשית או במענק חד-פעמי, בהתאם לאחוזי הנכות. התהליך מתבצע מול המוסד לביטוח לאומי, וכולל ברוב המקרים הופעה בפני ועדה רפואית. בשלב זה מומלץ להיעזר בעו"ד מומחה לתאונות עבודה שמורשה לייצג את האדם בוועדה.
  • פיצויים על בסיס פוליסת ביטוח פרטית – יש לא מעט מקרים שבהם חברות ביטוח מנסות להתחמק מהפעלת פוליסה מתאימה, וכשזה המצב כדאי להכניס עורך דין מנוסה לתמונה.

מקצוענות חסרת פשרות ויחס אישי

עורך דין תאונות עבודה אשדוד עוזר לאדם באחת משעותיו הקשות בחיים. בהתאם השירות חייב להיות גם מקצועי להפליא וגם אישי. עורכות הדין חגית פילביץ' וגלי אבדייב, שהקימו משרד בוטיק שמטפל בין השאר במקרים מסוג זה, דוגלות בגישה שכל אדם הוא עולם ומלואו ובפרט אם הוא במצוקה. בהתאם הן מעניקות ייעוץ ראשוני מקיף גם ללא התחייבות מצד מי שנפגע בתאונת עבודה, ומבצעות את כל הפעולות הנחוצות למיצוי הזכויות בשקיפות מלאה ובמקצוענות חסרת פשרות.

עו"ד תאונות עבודה אשדוד

עורך דין תאונות עבודה אשדוד
השאירו פרטים וניצור עמכם קשר

עוד בנושא

עורך דין מכירת דירה
עורך דין מכירת דירה

דירת מגורים היא הנכס הגדול והיקר ביותר אשר ברשותנו ועל כן בבואנו למכור את דירתנו, בחירת עורך דין מכירת דירה היא צעד

קרא עוד »
קרדיט: freepik
רשלנות רפואית

תביעת רשלנות רפואית היא תביעה על מצב בו נגרם נזק פיסי לאדם, כתוצאה מטיפול רפואי רשלני או לחילופין אי מתן טיפול מקום

קרא עוד »
נזקי גוף וביטוח

דיני הנזיקין, אשר מקורם עוד מהמנדט הבריטי, עוסקים בסיטואציה בה נגרם נזק גוף לאדם כתוצאה מרשלנות מצד המזיק אשר לו חובת זהירות,

קרא עוד »

זקוקים לעזרה משפטית?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

דילוג לתוכן